.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وقتی مهدی رحمتی پشیمان می شود؟

در زمان مربیگری افشین قطبی بود که اشکان دژاگه دعوت به عمل آمد تا به ایران امده و برای تیم ملی کشورش بازی کند، اما دژاگه با تهدید تیم آلمانی ولفسبورگ مواجه شد و از حضور در تیم ملی ایران سرباز زد. سرانجام نیز این بازیکن دورگه مجبور شد با تغییر باشگاه خود و حضور در تیم فولام انگلیس برای تیم کی روش بازی کند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فردا، دو روز قبل از دربي بود كه مهدي رحمتي اعلام كرد مي‌خواهد مدتي استراحت كند و تنها براي تيم باشگاهي‌اش به ميدان برود. رحمتي در مصاحبه‌اي خداحافظي مقطعي خود را با تيم ملي اعلام كرد كه اين كار او با واكنش‌هاي زيادي از سوي رسانه‌ها روبرو شد. برخي به دروازه‌بان تيم ملي كشورمان حق دادند و برخي او را شماتت كردند.
 
در این بین کارلوس کی روش اولین فردی بود که به این اقدام رحمتی واکنش نشان داد و اعلام کرد که دروازه بان استقلال دیگر جایی در تیم ملی ندارد. این واکنش سریع و قاطعانه سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان کافی بود تا مهدی رحمتی شوک زده شده و از تصمیم گیری سریع کارلوس کی روش تعجب کند.
 
رحمتی حتی در برنامه زنده تلویزیونی نود نیز در گفتگو با عادل فردوسی پور به نوعی پشیمانی خود از این تصمیم را در لفافه مطرح کرد و اظهار داشت که هر گاه تیم ملی به من نیاز داشته باشد در خدمت مردم کشورم خواهم بود. این در شرایطی بود که سرمربی تیم ملی نیز از دانیال داوری دعوت کرد تا حضور در دروازه ایران را تجربه کند. اما رد این دعوت از سوی داوری معادلات را بر هم زد تا موضوع دروازه بانی تیم ملی همچنان داغ بماند.
 
از همین رو شنیده می شود که باشگاه آلمانی اينتراخت برانشويك، دانیال داوری را تهدید کرده که اگر به ایران بیاید دیگر حق بازی کردن در تیم باشگاهی اش را نخواهد داشت. این موضوع زمانی رنگ واقعیت به خود می گیرد که به بازخوانی ماجرای آمدن اشکان دژاگه به تیم ملی ایران بپردازیم. در زمان مربیگری افشین قطبی بود که اشکان دژاگه دعوت به عمل آمد تا به ایران امده و برای تیم ملی کشورش بازی کند، اما دژاگه با تهدید تیم آلمانی ولفسبورگ مواجه شد و از حضور در تیم ملی ایران سرباز زد. سرانجام نیز این بازیکن دورگه مجبور شد با تغییر باشگاه خود و حضور در تیم فولام انگلیس برای تیم کی روش بازی کند.
 
با اين حال آنچه كه معلوم است دانيال آمدني نيست. اين موضوع را مي‌شود از نامه‌اي كه او منتشر كرده متوجه شد و حالا كرش با كنار گذاشتن مهدي رحمتي بايد فكري به حال چارچوب دروازه ‌تيم ملي كند. البته حالا که بحث نیامدن دانیال داوری جدی شد، اهالی فدراسیون فوتبال درصدد هستند تا بتوانند مهدی رحمتی را به جمع ملی پوشان برگردانند. حتی شنیده می شود فدراسيوني‌ها قصد دارند براي احترام به حرف كرش بابت كنار گذاشتن رحمتي از تيم ملي پس از بازي با لبنان وارد عمل شده و زمينه‌هاي آشتي‌كنان رحمتي و كرش را جور كنند.

با گذشت نزديك به 10 روز از خداحافظي غيرمنتظره مهدي رحمتي از تيم ملي فوتبال اما دروازه‌بان تيم ملي كشورمان در صحبت‌هايي كه با برخي مربيان استقلال داشته از پشيماني‌اش پرده برداشته و به مربيان استقلال گفته است كه دوست دارد دوباره به تيم ملي برگردد.
البته رحمتي در اين باره هيچ اظهارنظر رسمي نكرده و طي روزهاي اخير بي آنكه با رسانه‌اي گفت و گو كند به نوعي بر ابهام‌ها افزوده است اما واقعيت اين است كه دروازه‌بان سابق تيم ملي كشورمان منتظر است اتفاقاتي رخ دهد كه دوباره براي تيم ملي بازي كند.
 با توجه به اينكه مربيان استقلال رابطه خوبي با كروش ندارند و طي روزهاي اخير جنگ لفظي شديدي ميان آنها به پا شده به نظر مي‌رسد يك گزينه‌اي كه نه استقلالي است و نه پرسپوليسي و ميان فوتبالي‌ها هم مقبوليت دارد مي‌تواند به بازگشت دوباره رحمتي به تيم ملي كمك كند. حال بايد منتظر ماند و ديد اولا ماجراي پيشماني مهدي رحمتي تا چه اندازه صحت دارد و دوم اينكه آيا شخصي حاضر به ريش سفيدي و بازگرداندن رحمتي به تيم ملي خواهد شد يا خير؟!

/ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رضا 11 بهمن 1391
چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟
نا شناس 11 بهمن 1391
تیم ملی مگه بچه بازیه که ناز میکنی
نا شناس 12 بهمن 1391
درست و حرفه ایش اینه که دیگه دعوت نشه تو دنیا که رسمش اینه .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.